Blog

Beheer je taken simpel met de "Job Tracker 2.0 by Sodexo" app

Beste huishoudhulp,

Recent werd de "Job Tracker by Sodexo"-app vernieuwd. De problemen die de app vertoonde bij de lancering zijn nu volledig opgelost. De vernieuwde app maakt de opvolging van je dagelijkse taken als huishoudhulp gemakkelijker. Lees hier wat er nieuw is en hoe je overschakelt op de nieuwe app.

Wat is er nieuw?

  • Eenvoudige registratie van prestaties

Prestaties kunnen nu ook in offline modus ingevoerd worden. Je bewaart ze in offline modus en je toestel verzendt deze automatisch van zodra het verbonden is met het internet. Sodexo en jouw werkgever worden automatisch op de hoogte gebracht van jouw prestaties.

Belangrijk is om de prestatie op de dag zelf toe te voegen. De prestatiedatum kan namelijk niet handmatig veranderd worden.

  • Prestatiehistoriek van 3 maanden

Je hebt zicht op je prestatiehistoriek van de afgelopen drie maanden. Dit kan ook in offline modus. Op ieder moment kan je dus je historiek raadplegen.

  • Beheer van klanten

Bewaar een overzicht van jouw klanten en hun contactgegevens. Voeg bv. naam, telefoonnummer en opmerkingen toe in de app. Belangrijk: je klantenlijst uit de vorige app wordt niet automatisch overgezet in de nieuwe app. Dit dien je handmatig te doen. Van zodra je je klanten ingegeven hebt en alles werkt, verwijder je de oude app. In de nieuwe app is je klantenlijst gelinkt aan je profiel, dat wil zeggen dat je de klantenlijst vanaf dan op ieder toestel kan raadplegen na aanmelding.

  • Onmiddellijke controle papieren dienstencheques

Met de scanfunctie in de app kan je de papieren dienstencheque scannen om te controleren op geldigheid. Vertrekken met ongeldige papieren dienstencheques behoort dus tot het verleden!

Hoe download en activeer ik de app?

Download Job Tracker 2.0 By Sodexo via de Apple Store of via de Google Play Store. De app is niet verkrijgbaar voor Windows Phone.

Let op: de vorige app is nog maar voor een beperkte periode beschikbaar – dus zorg ervoor dat je tijdig omschakelt!

Home NL-1

1. Taal kiezen

Om te beginnen kies je je taal. De beschikbare talen zijn NL, FR, DE, EN.
Klik daarna op de knop 'Ga verder'.

werkgever NL

2. Een werkgever toevoegen

Klik op 'Een werkgever toevoegen'.
Je zal doorgestuurd worden naar de website van Sodexo.

inloggen NL

3. Inloggen

Je gebruikersnaam en wachtwoord heb je ontvangen bij jouw indiensttreding. Deze zijn ongewijzigd gebleven.

Super, nu is je app ingesteld en klaar voor gebruik!

Lukt het niet om in te loggen? Je vertrouwde dienstencheque consulent helpt je graag verder!
Stuur hiervoor een screenshot door van het probleem.