Blog

Vernieuwde "Job Tracker 2.0 by Sodexo" app

Beste huishoudhulp,

Met de nieuwe versie van de "Job Tracker 2.0 by Sodexo"-app beheer je je prestaties en klanten nu nog eenvoudiger. De app werd vernieuwd om de opvolging van je dagelijkse taken te vergemakkelijken. In dit blogbericht lees je wat er nieuw is en hoe je overschakelt op de nieuwe app.

Wat is er nieuw?

  • Eenvoudige registratie van prestaties, ook in offline modus

Prestaties kunnen nu ook in offline modus ingevoerd worden. Ze worden bewaard in offline modus en van zodra je toestel verbonden is met het internet, worden ze verzonden. Sodexo en jouw werkgever worden automatisch op de hoogte gebracht van jouw prestaties. Belangrijk is om de prestatie op de dag zelf toe te voegen omdat de prestatiedatum niet handmatig veranderd kan worden.

  • Prestatiehistoriek van 3 maanden

Je hebt zicht op je prestatiehistoriek van de afgelopen drie maanden, ook in offline modus. Je kan deze dus op ieder moment raadplegen.

  • Beheer van klanten

Je kan ook een overzicht bewaren van jouw klanten en hun gegevens. Zo kan je naam, telefoonnummer en opmerkingen toevoegen in de app. Let wel dat je klantenlijst uit de vorige app niet automatisch wordt overgezet in de nieuwe app. Dit dien je helaas handmatig te doen. Van zodra je je klanten ingegeven hebt en alles werkt, kan je de oude app verwijderen. Nadien is je klantenlijst gelinkt aan je profiel, en kan je deze op ieder toestel raadplegen na aanmelding.

Let op: de vorige app is nog maar voor een beperkte periode beschikbaar – dus zorg ervoor dat je tijdig omschakelt!

  • Onmiddellijke controle papieren dienstencheques

Met de scanner functie in de app kan je de papieren dienstencheque scannen en zo controleren op de geldigheid ervan. Vertrekken met ongeldige papieren dienstencheques behoort dus tot het verleden!

Hoe activeer ik de nieuwe app?

Job Tracker 2.0 By Sodexo kan je downloaden via de Apple Store of via de Google Play Store.

Na het ingeven van je taal en je werkgever, kan je inloggen. Je gebruikersnaam en wachtwoord heb je ontvangen bij jouw indiensttreding. Deze zijn ongewijzigd gebleven.

Lukt het niet om in te loggen, kan je steeds contact opnemen met je Home Services consulent door een screenshot van het probleem te sturen.

Let op: de vorige app is nog maar voor een beperkte periode beschikbaar – dus zorg ervoor dat je tijdig omschakelt!

Vriendelijke groeten,
Agilitas Home Services