Webinar: Als budgethouder samenwerken met een interimkantoor, wat houdt dit in?

Stel: je hebt een persoonsvolgend budget van de overheid en je wil dit budget inzetten voor persoonlijke assistentie en/of huishoudelijke hulp. Voor zoektocht naar een persoonlijk assistent en voor de opmaak van alle contracten kan je een interimkantoor zoals Agilitas Care inschakelen. Maar wat houdt dit nu juist in? Wij schetsen een duidelijk beeld en beantwoorden al je vragen tijdens een live webinar. 

Wij geven je tijdens onze webinar meer info over de volgende topics:

  • Waarvoor staat Agilitas Care?
  • Wie zijn onze klanten?
  • Wat is een persoonlijk assistent en hoe gebeurt de selectie en de opstart?
  • Hoe kan ik mijn budget optimaal inzetten met dienstencheques?
  • Wat met administratie en nazorg?
  • Wat zijn de voordelen voor de budgethouder?

Deze webinar is geheel gratis en vrijblijvend, registreren is verplicht. We organiseren deze 1 keer per maand.

Meer info over Agilitas Care: waar kunnen we je bij helpen?

Voor budgethouders

Ontdek de voordelen van werken met Agilitas Care

Waarom Agilitas Care?