Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratief bediende

  • Sint-Truiden
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Sint-Truiden
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 230621

Zoek jij een job als administratief bediende met ruimte voor eigen initiatief? Wil jij graag bijdragen aan een goede flow van het leveren van pakjes? Top!

Wij zijn op zoek naar een administratief bediende die een veelzijdig takenpakket krijgt waarin je onder andere moet zorgen voor:

Jouw dag zit boordevol verschillende taken waardoor je je nooit verveelt.

Enkele van deze taken zijn: 

  • Beheren van de facturatie
  • Verwerken van de basis facturatie gegevens
  • Opvolgen & controle van de inkomende (pré-)facturen
  • Correcties doorvoeren en tussenpersoon zijn tussen onderaannemers en Finance
  • Beheren van de klachten
  • Registreren, doorzetten en aanvullen van lopende klachten
  • Opvolgen van partners voor wat betreft veroorzaakte klachten en navragen
  • Opvolgen en uitvoeren van basis administratie omtrent de subcontractors
  • Registreren en verwerken van nieuwe data in verband met opstart van ondernemingen
  • Voeren van dagelijkse basis administratie horende bij het depot
  • Indien nodig, ondersteuning bieden aan Planbalie Medewerkers die pakketten in ontvangst nemen
  • algemene administratieve taken

 

 

Nous proposons

  • We bieden jou een 38 uren werkweek
  • Je vat het werk aan op een afgesproken uur tussen 6.00 uur en 14.30 uur en dit van maandag tot en met zaterdag met een vrije dag doorheen de week of van dinsdag tot en met zaterdag
  • Doorgroeimogelijkheden
  • Aantrekkelijk salarispakket
  • Contract van bepaalde duur met kans op onbepaald
  • Je komt terecht bij één van de grootste logistieke spelers 

Nous demandons

Persoonsgebonden competenties

  • Communiceren
  • Resultaatgerichtheid
  • Stressbestendig
  • Analyseren
  • Zelfstandigheid
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Klantgerichtheid

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage