Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratief bediende

  • TIELT
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • TIELT
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 212306

Ben jij de frisse administratieve steun die wij zoeken voor onze klant? Kom je uit een administratieve of commerciële opleiding en ben je op zoek naar een leerrijke all-round eerste werkervaring?

Deze job kan zowel fulltime (38u/week) als in een 4/5de functie. 

We zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot! Onze klant is actief in toelevering van producten voor bouw, schrijnwerk, ...  een professionele doe-het-zelf zaak. 

Lees zeker eens verder. 

Wat doet een administratieve duizendpoot met analytische skills?

Je zal vooral de nodige administratieve ondersteuning bieden voor de verschillende diensten, dus je taken zijn volgende:

  • je bent verantwoordelijk voor de leveranciersadministratie: controle van de aankoopfacturen en de leveringen, communicatie met de leveranciers, opvolging van bestellingen... 
  • de ondersteuning naar de hoofdboekhouder (geen kennis nodig van boekhouden)
  • de administratieve ondersteuning van het aankoopteam bij stockbeheer: stockcontrole, aanpassingen op stocklijsten, collega's aanmoedigen om de stock correct te beheren, optimalisaties aanbieden ...
  • de administratieve ondersteuning van het verkoopteam: e-commerce (administratief), orders inputten, pickbons inputten 

Indien nodig kan je ook bijspringen aan de kassa, maar dit is slecht sporadisch en in hoge nood. 

Nous proposons

Onze klant is een familiaal bedrijf gekend in de regio. Een toeleverancier van materialen voor professionelen actief in bouw, schrijnwerk... waar service op de eerste plaats komt.

Je komt terecht in een jong dynamisch team. 

In het bedrijf hechten ze veel belang aan deze basiswaarden: verantwoordelijkheid, respect, eerlijkheid, duurzaamheid en eenvoud. Het volledige personeelsbeleid is hierop ook opgemaakt. Jij als medewerker staat centraal, er is plaats om in gesprek te gaan... 

Werken, maar ook fun en plezier!

Het bruto basisloon voor deze starter is rond de 2600 €/maand. Meer ervaring? Dan is het loonpakket nog zeker bespreekbaar. 
Je werkt hiervoor in een 38u werkweek met een bediende contract. Er kan eventueel ook gekeken worden om in een 4/5de systeem te werken. 

Nous demandons

Je beschikt over een bachelor diploma in een administratieve of commerciële richting. Pas van school of een eerste werkervaring is ideaal?

Je doet heel graag administratief werk. Je doet dit ook punctueel en grondig. Je hebt ook geen schrik om je collega's te motiveren om hun taken correct uit te voeren.

Je communiceert op een eerlijke en respectvolle manier.

Je bent stressbestendig en weet welke taken eerst uitgevoerd moeten worden.

Je kan natuurlijk goed overweg met de standaard office-programma's. Alle admin taken gebeuren in een eigen IT-systeem die je aangeleerd krijgt.

Je bent leergierig en staat open voor opleidingen. 

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Behaalde je een diploma van de 3e graad middelbaar onderwijs? *
Spreek je vlot Nederlands? *
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage