- Lieu
- Tienen
- Temps plein / Temps partiel
- voltijds
- Type de contrat
- Tijdelijke job met optie vast
- Numéro de référence
- 134276
Een sterk groeiende internationale firma in de automotive sector, zoekt voor de uitbreiding van haar team in Tienen een administratief bediende expeditie/dispatch. Heb je interesse, laat ons snel iets weten!
Je bent verantwoordelijke voor de administratieve afhandeling van de uitgaande goederen.
Daarnaast maak je de planning en de nodigde documenten op voor de chauffeurs en het magazijn.
Nous proposons
Een voltijdse job in een groeiend internationaal bedrijf in Tienen.
Je werkt met de late of in afwisseling met vroege en late.
Een vast contract na een geslaagde interimperiode.
Nous demandons
Jouw profiel:
-Je beschikt over de nodige administratieve vaardigheden.
-Je kan gestructureerd, nauwkeurig en zelfstandig werken.
-Je hebt goede communicatieve skills, je stuurt de magazijniers aan en je staat in nauw contact met
de transportbedrijven en de chauffeurs.
-Je hebt kunnen genieten van een opleiding in expeditie/dispatch.
IT:
-Je kan vlot werken met de MS Office programma’s (Exel kennis is een must) internet en mail.
-Kennis van AS400 is een pluspunt.
Où travaillerez vous ?
Je komt tercht in een bedrijf met familiale sfeer.
Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?
- Étape 1
- Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
- Étape 2
- Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
- Étape 3
- Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.
Postulez directement
Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.
Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail