Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratief bediende planning

  • STABROEK
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • STABROEK
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 210718

Als je klanten over heel Vlaanderen wil helpen door de juiste mensen tot bij hen te krijgen voor de installatie van alarmsystemen, is deze vacature zeker de moeite waard om te bekijken. We zijn op zoek naar een multi-tasker die zal instaan voor de aanvragen van particulieren en professionelen met betrekking tot installaties, prijzen, enz. Je verwerkt aanvragen van klanten, geeft voldoende informatie over de diensten, bezorgt hen de prijsvoorwaarden én verzorgt de planning van de techniekers. Interesse? Solliciteer vandaag nog! 

  • Administratie
  • Telefonische oproepen + mailverkeer
  • Contact met klanten
  • Inplannen van de installatiewerken
  • Verwerking van prestaties
  • Commerciële ondersteuning 
  • Database beheren 

Nous proposons

  • Loon naar inzet/motivatie (hoe meer je werkt en hoe flexibeler je je opstelt, hoe meer je zal verdienen) :-)
  • Een voltijdse job op een rustige locatie maar toch dicht bij de autostrade 
  • Tewerkstelling in een gloednieuw pand voorzien van de laatste snufjes
  • Begeleiding on-the-job
  • Snelle opstart 

Nous demandons

  • Rijbewijs B + wagen noodzakelijk omwille van de ligging
  • Je spreekt zeer goed Nederlands
  • Je bent voltijds beschikbaar
  • Je kan vlot overweg met de computer 
  • Je bent een geboren multitasker 
  • Je hebt geen 9-to-5 mentaliteit en bent bereikbaar buiten de kantooruren/sporadisch tijdens het weekend (beurtrol ivm permanentie)

Où travaillerez vous ?

Je zal werken in een familiaal bedrijf waar man en vrouw zaakvoerders zijn en jij als rechterhand nauw met hen zal samenwerken. Wegens groot succes zijn ze inmiddels verhuisd naar een groter pand met de beste werkomstandigheden waar meer personeel kan tewerkgesteld worden. 

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage