Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratief medewerker

  • Boechout
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Boechout
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 208556

Heb jij een passie voor reizen en op zoek naar administratieve job? Dan is dit de perfecte vacature voor jou!

Als administratief bediende neem je volgende taken voor jouw rekening:

  • Eerste aanspreekpunt voor klanten met vragen over hun reizen 
  • Het opzoeken van beschikbaarheden en offertes opmaken 
  • Je boekt reizen voor de klanten en volgt dit op

Je werkt van ma-vrij in daguren en in eigen regio. Je bent op termijn flexibel op zaterdag voormiddag.
Daarnaast zal je loon bespreekbaar zijn en komen hier nog extra legale voordelen bij! 

Ben jij een echte reisfanaat en zie jij jezelf helemaal passen in deze vacature? Solliciteer vandaag dan nog!

Jij bent verantwoordelijk voor volgende taken:

  • Klantencontact, zowel telefonisch als per mail
  • Reservaties en prijsberekeningen opmaken voor je klanten 
  • Is de gevraagde boeking niet beschikbaar? Dankzij jouw commerciële skills stel jij in no time een fijn alternatief voor 
  • Opvolgen van geboekte reizen 
  • Dossiers administratief opvolgen  

Nous proposons

Wat hebben wij aan jou te bieden?

  • Je komt terecht bij een zeer gekend bedrijf in de reissector
  • Voltijdse tewerksteling met mooie uren
  • Verloning is bespreekbaar afhankelijk van jouw ervaring
  • Je loon wordt aangevuld met extra legale voordelen
  • Na een geslaagde interimperiode een contract van onbepaalde duur

Nous demandons

Wat vragen wij van jou?

  • Je bent is het bezit van een A2 diploma in de toeristische sector of kan relevante ervaring voorleggen
  • Je hebt een perfecte kennis van Nederlands, om vlot te communiceren met klanten
  • Heb je kennis van Frans, Engels of Duits? Dit is een grote plus!

Où travaillerez vous ?

Deze reisorganisatie bestaat al sinds 1974 en is gespecialiseerd in groepsreizen over de hele wereld.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage