Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratief medewerker klantendienst

  • GENT
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • GENT
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Vaste job
  • Numéro de référence
  • 209546

Jij bent de goedgeluimde persoon die klanten graag ondersteunt als ze in nood zijn en een vraag hebben. Onze klanten kunnen jou contacteren via mail en via telefoon. Alles wordt opgevolgd in een helpdesksysteem.


Zijn onze klanten even niet vriendelijk, dan blijf je olympisch kalm en ga je vol voor het compliment op het einde van de rit. Als lid van het heldeskteam zet je er je tanden in tot het probleem is opgelost.



  • Je geeft ondersteuning aan onze klanten wanneer zij via onze helpdesk vragen hebben over het gebruik van onze software. Dit gebeurt zowel telefonisch als via mail en kan zowel technische als inhoudelijke vragen betreffen.
  • Je geeft ondersteuning aan onze collega’s bij het geven van presentaties, opmaken van offertes en begeleiden van implementatie van onze software bij klanten.
  • Afhankelijk van je ervaring word je ingezet bij de realisatie van diverse projecten.
  • Bij alles wat je doet, zorg je ook dat de administratie in orde is.

Nous proposons

  • Een contract van onbepaalde duur bij een stabiel bedrijf dat al meer dan 50 jaar aan de top staat van de informatisering van lokale openbare besturen. Werkzekerheid troef dus!
  • Een competitief loonpakket met talloze extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering en een zeer mooie teller aan vakantiedagen!
  • Glijdende werktijden en een interessant thuiswerkbeleid waarbij je tot 3 dagen per week kan telewerken.
  • Vlotte bereikbaarheid van de kantoren (afrit Expo Gent, E40).
  • Mogelijkheid tot fietsleasing en een fietsvergoeding.
  • Opleidingen on the job en extern, want je wilt toch de beste zijn in je job!
  • Ervaren collega’s die je bijstaan met raad en daad.

Nous demandons

  • We hebben bij voorkeur iemand met een hogere opleiding op bachelor niveau. Is dat in een relevante richting, dan is dat mooi meegenomen (bv. diploma Rechtspraktijk, lerarenopleiding secundair onderwijs, Bedrijfsmanagement …). Ervaring is een plus, maar geen vereiste.
  • Je bent klantvriendelijk en staat steeds klaar met een glimlach.
  • Je bent assertief en communicatief, een teamspeler.
  • Je hebt aandacht voor een correcte afhandeling van administratieve taken. · Je kan vlot overweg met de Office-producten Word, Excel en PowerPoint.
  • Je beheerst de Nederlandse taal heel goed.

Où travaillerez vous ?

Je hebt geen schrik van een vleugje IT, onze klanten gaan je immers vragen stellen over hoe ze onze IT-toepassing (software programma) kunnen gebruiken. Geen schrik! Je hoeft zelf geen expert te zijn in IT, maar kan hierin goed samenwerken met onze ontwikkelaars.


We gaan je vragen om je verder te verdiepen in het onderwerp van onze IT-toepassing. Hier komt wat wetgeving bij kijken, maar wees gerust: dit wijst zichzelf uit en het gaat om interessante materie.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Behaalde je een bachelor diploma? *
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage