Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Administratieve sales medewerker

  • BRUGGE
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Brugge
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 206728

Voor een dynamisch staalbedrijf zijn wij op zoek naar een nieuwe collega die ons administratief salesteam komt vervoegen. Ben jij in het bezit van een diploma? Heb jij relevante ervaring, maar vooral veel goesting om aan de slag te gaan? Lees dan zeker verder!

Bij dit bedrijf staan kwaliteit en topservice voorop. Als Inside Sales medewerker ben jij het directe aanspreekpunt voor onze klanten.

Je analyseert grondig de prijsvragen van klanten en biedt passende offertes aan op basis van onze voorraad- en bewerkingsmogelijkheden. Je houdt nauw contact met klanten en volgt de offertes gericht en efficiënt op om zo het beste resultaat te behalen. Je bent proactief in het benaderen van klanten en registreert hun feedback nauwkeurig in ons CRM pakket.

Je hebt dagelijks contact met collega's van logistiek, productie, boekhouding en aankoop en behoudt het overzicht over de lopende zaken binnen jouw klantenportefeuille. Je werkt nauw samen met de externe accountmanagers en denkt customer-first met een can-do attitude.

Nous proposons

Wij bieden jou een leuke functie bij een stabiel en financieel sterk bedrijf, met een fulltime contract van onbepaalde duur in een 39-uren week. Je ontvangt een aantrekkelijk salaris dat je ervaring naar waarde schat, een hospitalisatieverzekering bij DKV, Monizze maaltijdcheque kaart die elke maand wordt aangevuld, ecocheques, 13e maand en 32 verlofdagen per jaar. We geven je een persoonlijke opleiding en ondersteunen je om je volledig in te werken in je nieuwe job. Je komt terecht in een ambitieus bedrijf waar een collegiale werkethiek heerst.

Nous demandons

Wij zoeken iemand met een hogere opleiding of gelijkwaardige ervaring, die commercieel ingesteld, enthousiast en gezond assertief is. Je werkt punctueel, gestructureerd en accuraat, zelfs onder druk. Je communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht zijn een verlengde van je commerciële gedrevenheid. Je hebt ervaring met commerciële tools zoals een CRM pakket en werkt autonoom in een commercieel team. Je beheerst de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven, en kennis van het Frans is een pluspunt.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage