Assistant Store Manager
Schoten
voltijds
- Lieu
- Schoten
- Temps plein / Temps partiel
- voltijds
- Type de contrat
- tijdelijke job met optie vast
- Numéro de référence
- 237317
Heb je zin in een gevarieerde job in verkoop waarin je leert leiding geven? Ben jij bereid om collega's aan te sturen?
Als Assistent Supermarktmanager ben je samen met de 2 andere assistent managers de rechterhand van de supermarktmanager. Samen met jouw team zorg jij mee voor een piekfijne winkel en tevreden klanten, je hebt een hart voor de klant en je team! Ook heb je al een eerste ervaring in een team aansturen (liefst binnen een supermarkt)
Je werkt onmiddelijk vast in dienst in een 32u of 36u week tussen 6.45u-20.30u (afhankelijk van de planning). Je planning krijg je 3 weken op voorhand, waarvan ongeveer 8 zaterdagen vrij per jaar. Jouw loon is vanaf €2118,21 (32u), €2316,76 bruto (36u) met extralegale voordelen (26 vakantiedagen in totaal, premies, MC, hospitalisatieverzekering, kledijvergoeding,...)
Als people motivator communiceer je open met je collega’s en geef je hen constructieve feedback. Je bent er voor hen wanneer ze jou nodig hebben.
Op deze manier functioneert de winkel elke dag opnieuw op een hoog niveau. Je bewaart de helikopterview en stuurt/springt bij waar nodig.
Als assistent store manager ben je de rechterhand van de winkelverantwoordelijke.
Een piekfijne supermarkt, gemotiveerde collega’s en tevreden klanten, dáár ga je voor!
In samenspraak met de supermarktmanager beheer je de targets en budgetten. Beide zaken kennen geen geheimen voor jou!
Hoe ziet je job eruit?
- Bij afwezigheid van de store manager neem jij het stuur in handen.
- Werkverdeling mee opstellen.
- Plaatsen en opvolgen van bestellingen.
- Je ziet erop toe dat de winkel er altijd pico bello bij ligt.
- Je springt overal bij waar nodig is.
- Je ziet erop toe dat de klanten tevreden zijn.
Nous proposons
Wat krijg jij van ons?
- Je bent onmiddelijk vast in dienst
- Een supergevarieerde job dicht bij huis.
- Een aantrekkelijk loon vanaf €2118,21 (32u), €2316,76 bruto (36u)dat overeenkomt met je vaardigheden en je inzet, aangevuld met extralegale voordelen zoals 20 dagen wettelijke vakantie én 6 ADV-dagen (nadien op termijn ook extra anciënniteitsdagen), MC, Hospitalisatieverzekering,...
- Veel ruimte voor initiatief in deze uitdagende functie!
- Interessante opleidingen en kansen om door te groeien.
- Toffe collega’s en een werkgever voor wie iedereen telt.
- Een goede balans tussen werken en vrije tijd, waarbij er aandacht is voor je eigen noden en wensen.
- Werkzekerheid! En een voltijdse tewerkstelling.
Interesse? Solliciteer nu!
Nous demandons
Wie ben jij?
- Je bent een rasechte people manager en multitask-er/ster.
- Je kan werken tussen 6.45-20.30u (ook op zaterdag, feestdagen), krijgt wel +-8 vrije zaterdagen per jaar
- Met jouw energie kan je mensen coachen, motiveren en enthousiasmeren.
- Je een eerste leidinggevende ervaring achter de rug en dit van een team van minstens 6 mensen.
- Je bent bereid om geregeld op zaterdag en in een wisselend uurrooster te werken. Zo krijg je een vrije dag in de week!
- Je houdt het hoofd koel onder druk en kan snel prioriteiten bepalen.
Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?
- Étape 1
- Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
- Étape 2
- Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
- Étape 3
- Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.
Postulez directement
Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.
Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail