Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Customer Care Agent

  • VILVOORDE
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • VILVOORDE
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 231220

Op zoek naar een uitdagende job als klantendienstmedewerker?

Locatie in Vilvoorde en vlot bereikbaar? Grijp snel je kans!

Als Customer Care Agent ben jij dé sleutelfiguur van onze gewaardeerde klanten. Jij bent hun eerste aanspreekpunt en draagt de verantwoordelijkheid van hun volledige vloot aan bedrijfswagens.

  • Behandelen van aanvragen voor inname en levering van wagens via e-mail, telefoon en online tools.
  • Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan wagens gedurende het hele serviceproces, in samenwerking met je team manager en collega’s.
  • Zorgen voor een correcte uitvoering van operationele processen met betrekking tot inname en levering van wagens.
  • Alle informatie met betrekking tot dagelijkse opdrachten volledig invoeren en up-to-date houden in de online tool voor rapportage aan de klant en facturatie.
  • Werkopdrachten uitschrijven en doorgeven aan andere operationele teams.
  • Samenwerken in teamverband en openstaan voor goede communicatie met verschillende interne en externe afdelingen.
  • Rapporteren aan je team manager en samen moeilijke vragen of problemen oplossen. Je denkt actief mee over oplossingen.

Nous proposons

Wij zijn op zoek naar een dynamische persoon die durft eindverantwoordelijkheid te nemen en een positieve, energieke houding heeft. Onze klant biedt een afwisselende en actieve job in een enthousiast team, met een aantrekkelijk salarispakket en extralegale voordelen.

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Nous demandons

  • Opleiding en ervaring zijn belangrijk, maar we kijken vooral naar wie je bent en of je past in de high standard omgeving die onze klant verwacht.
  • Je houdt van menselijke interactie en bent klantvriendelijk in alle situaties.
  • Je bent een echte teamspeler en staat altijd klaar voor je collega's.
  • Communicatief sterk en vlot in de omgang.
  • Servicegericht en flexibel. Je hebt er geen moeite mee om in te springen voor collega's, bijvoorbeeld aan de receptie.
  • Je denkt probleemoplossend en resultaatgericht, en werkt graag efficiënt.
  • Deadlines schrikken je niet af.
  • Indien nodig, kaart je problemen aan bij je leidinggevende.
  • Goede kennis van Nederlands, Frans en Engels, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent handig met Word, Excel en andere digitale tools.
  • Een flexibel uurrooster tussen 7.30 uur en 18.00 uur is geen probleem voor jou.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage