Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Customer Care Medewerker NL/FR

  • Anderlecht
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Anderlecht
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 210786

Wil jij deel uitmaken van een toonaangevende financiƫle instelling in Anderlecht, waar klantenservice van topkwaliteit en innovatieve digitale oplossingen centraal staan? We zijn op zoek naar enthousiaste en toegewijde Customer Care Digital Medewerkers (NL/FR) om ons team te versterken.

  • Telefonische ondersteuning (NL/FR) voor vragen over bank-app.
  • E-mailbehandeling (NL/FR) over dezelfde onderwerpen.
  • Social media monitoring en reacties op berichten, met aandacht voor correcte communicatie.

Nous proposons

Wij bieden jou een uitdagende baan in de boeiende financiƫle wereld te Anderlecht.

Na een positieve interimperiode van 6 of 9 maanden, ontvang je een contract van onbepaalde duur met een marktconform, groeiend verloningspakket en extralegale voordelen.

Je wordt gecoacht en opgeleid door onze deskundigen in een vriendelijke en ondersteunende omgeving!

Ben je ambitieus ingesteld? Dan ben jij zeker de ideale customer care medewerker die we zoeken!

OPSTART? 6 mei

Nous demandons

  • Je beschikt over zeer sterke communicatievevaardigheden en hebt al een erste ervaring als klantendienstmedewerker.
  • Je kan je uitstekend uitdrukken in beide landstalen, zowel mondeling als schriftelijk, en dit op een professioneel manier.
  • Je hebt een goede kennis van informatica.
  • De woorden stressbestendigheid en klantengerichtheid zijn op jouw lijf geschreven.
  • Je bent proactief en bent heel probleemoplossend ingesteld.
  • Je hebt een ondernemersmentaliteit: moeilijke situaties oplossen en structuur brengen vind je leuk, je blijft flexibel!
  • Ervaring in banksector is een pluspunt, maar niet vereist!
  • Geen thuiswerk
  • Voltijdse job: ma - vrij 8u30 - 17u.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage