Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Customer Service Advisor

  • Berchem
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Berchem
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 210524

Welkom bij onze klant, waar we streven naar het in de watten leggen van onze residentiële klanten met ongeëvenaarde klantenservice. Als Customer Service Advisor speel jij de cruciale rol van held, die klanten bijstaat bij vragen, problemen oplost en waardevol advies verstrekt. Wat nog beter is? Ervaring is niet vereist; wij bieden een betaalde training om jouw vaardigheden te laten schitteren.

Bij ons staat klantenservice gelijk aan het helpen van mensen. Wil jij een gewaardeerde Customer Service Advisor worden? We kijken ernaar uit om jou met open armen in ons team te verwelkomen.

- **Eerste Aanspreekpunt:** Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, waarbij jouw empathie, aandacht voor kwaliteit en commerciële flair het verschil maken.

- **Telefonische Assistentie:** Je helpt onze residentiële klanten telefonisch met zaken als contracten, facturatie en vragen over verhuizingen.

- **Probleemoplossend:** Je kunt snel de kern van een probleem begrijpen en de perfecte oplossing bieden


Nous proposons

- Flexibele werktijden tussen 8:00 en 20:00, van maandag tot vrijdag, en zaterdag van 09:00 tot 17:30.

- Een betaalde opleiding van 2 weken vanaf de eerste opstartdatum.

- Ondersteuning in de vorm van individuele en groepscoaching, training en feedback.

- Een aangename werkplek in ons kantoor in Antwerpen Berchem.

- Mogelijkheid tot thuiswerken na 2 maanden inwerktijd en bij het behalen van resultaten.

- Marktconform loon op basis van jouw werkervaring Barema klasse B Paritair Comité 200

Nous demandons

- Uitstekende luistervaardigheden en het vermogen om klantsituaties effectief samen te vatten.

- Het vermogen om je in te leven in de situatie van de klant en hier passend op in te spelen.

- Sterke communicatieve en commerciële vaardigheden.

- Vloeiende beheersing van de Nederlandse taal, zowel gesproken als geschreven.

- Handigheid met computers om snel belangrijke informatie op te zoeken en in te voeren in onze systemen.

- Bereidheid om te blijven leren en je prestaties te verbeteren op basis van feedback en coaching.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage