Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Diensthoofd gebouwenbeheer / Facility Manager

  • GENT
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Gent
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Vaste job
  • Numéro de référence
  • 206992

Facility Management staat in voor het facilitair beheer van eigen gebouwen en gebouwen van deelnemers, bijvoorbeeld sportaccommodaties (waaronder publieke zwembaden, sporthallen, buitenterreinen…), zorgcentra, stads-/gemeentegebouwen, brandweerzones ...


Nous proposons

Je vindt bij ons een uitdagende job met de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een mooie balans werk-privé. We bieden een contract van onbepaalde duur. Indien deze functie in de toekomst in aanmerking komt voor statutarisering, kan een contractuele aanwerving in deze functie leiden tot een statutaire benoeming.

Naast het loon bieden we ook diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques (€8 per dag), een hospitalisatieverzekering, tussenkomst voor milieuvriendelijk woon-werkverkeer, mogelijkheid tot bedrijfsfiets of -wagen, tussenkomst internetabonnement, diverse premies en kortingen, compensatie van overuren in verlof, een uurrooster van 40u/week met flexibele uurregeling, mogelijkheid tot telewerk.


Nous demandons

Je bezit een Master-diploma.

Door een succesvolle ervaring van minstens 4 jaar binnen facilitair management of projectmanagement binnen bouw of HVAC heb je de nodige expertise en inzicht verworven om je snel in te werken in de complexiteit van onze organisatie en dienstverlening.

Je hebt ervaring in een leidinggevende functie.

Je kan vlot werken met de courante MS Office software. Kennis van een FMIS-systeem is een meerwaarde.

Je bezit een rijbewijs B


Où travaillerez vous ?


Als diensthoofd gebouwenbeheer ben je samen met jouw team van 16 gebouwenbeheerders verantwoordelijk voor het facilitair beheer van een 140-tal sportaccommodaties, zwembaden, buitenterreinen en eigen gebouwen. De focus ligt daarbij op kleine investerings- en renovatieprojecten inzake HVAC, zwembadtechnieken, sanitair, hemelwaterrecuperatie, elektriciteit, binnen- en buitenafwerking, schrijnwerk, enzovoort. Het team volgt tevens de screening en audit van de accommodaties op facilitair vlak op en zorgt dat alles omtrent keuringen, brandveiligheid, milieuwetgeving en vergunningen correct geregeld is.

Je doorgrondt de processen binnen FM | onderhoud, identificeert knelpunten, hebt oog voor evoluties in het vakgebied, stelt oplossingen voor en zorgt voor de aanpassing of opmaak van heldere procedures. Hierbij kader je eventuele wijzigingen binnen de werking van FM en de organisatie en stem je vooraf voldoende af met de stakeholders.

Je bewaakt als leidinggevende van dit team de operationele planning van de dienst, bepaalt prioriteiten, volgt de tijdige, kwaliteitsvolle en klantgerichte dienstverlening op en stuurt bij waar nodig. Je bent hierbij een coach en motivator: je maakt resultaten bespreekbaar, geeft opbouwende feedback over (team)prestaties en ondersteunt je medewerkers in het nemen van beslissingen in complexe dossiers.

Je zet in op werkoverleg op alle niveaus waarbij kennisdeling en -uitbreiding centraal staan. Je bent thuis in het analyseren en rapporteren van de resultaten van je dienst. Je rapporteert op basis van de rapporten uit het FMIS-systeem, initieert zelf nieuwe rapporteringsbehoeften en werkt deze concreet verder uit.

Sporadisch spring je ook in om zelf een aantal projecten op te volgen. Denk hierbij aan de coördinatie van het opstarten van nieuwe accommodaties: inventarisatie, overdacht contracten en afstemming met deelnemer, stad of gemeente.

Om de opdrachten binnen gebouwenbeheer te volbrengen, wordt beroep gedaan op aannemers en dienstverleners. Als diensthoofd bewaak je mee dat dit gebeurt binnen de wetgeving op overheidsopdrachten. Je neemt een actieve rol op bij aanbestedingen in samenwerking met de dienst Aankoop: opmaak bestekken, evaluatie offertes, enzovoort. Voor bepaalde contracten neem je ook de rol van leidend ambtenaar op. Wanneer de samenwerking met dienstverleners niet verloopt volgens de gemaakte afspraken, ga je ook in overleg om tot een oplossing te komen.

Je werkt loyaal samen met andere diensten en werkt mee aan de ontwikkeling en verbetering van werkmethodes en -procedures over de afdelingen heen. Je vertegenwoordigt onze organisatie op adequate wijze bij externen: bij steden en gemeenten, bij leveranciers en dienstverleners.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Behaalde je een master diploma? *
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage