Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Digital Campaign Manager

  • Mechelen
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Mechelen
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Vaste job
  • Numéro de référence
  • A1210NL

Als Digital Campaign Manager ben je een resultaatgedreven marketeer met een passie voor conversie-optimalisatie en een diepe affiniteit met technologie. Je hebt uitgebreide kennis van digitale marketing kanalen en tools. Je beschikt over de nodige digitale marketing certificaten en hebt een sterke SEO kennis.

Wat zit in je takenpakket?

  • Campagnebeheer en strategische mediaplanning: Je beheert en optimaliseert digitale advertentiecampagnes op platforms zoals Google Ads, Facebook Ads, Indeed Ads, LinkedIn Ads, en andere relevante kanalen. Je leidt de strategie en uitvoering van zowel email marketing, bannering als programmatic advertising campagnes. In samenspraak met belangrijke business stakeholders hou je de effectiviteit van de lopende campagnes in de gaten, ontwikkel je er nieuwe en stuur je bij waar nodig.
  • SEO optimalisatie: Je hebt een sterke kennis van (technische) SEO en de tools die je kan gebruiken om onze online vindbaarheid te verhogen. Je monitort de prestaties van de website met behulp van tools zoals Google Search Console, Google Analytics en andere SEO-software. Je werkt samen met webontwikkelaars om technische optimalisaties te implementeren en ervoor te zorgen dat de website voldoet aan de nieuwste SEO-standaarden.
  • Technologische affiniteit: Je beschikt over een degelijke kennis om via verschillende tools (Google Tag Manager, Power Automate, …) de verschillende resultaten op een gestructureerde manier bij elkaar te brengen.
  • Marketing Automation: Je zet (samen met je collega’s) marketing automation platformen zoals HubSpot, Marketing Cloud, en andere tools in waar nodig om geïntegreerde campagnes te creëren en in samenwerking met de Digital Product Owner de customer journey te verbeteren.
  • Resultaatgerichte Analyse: Je voert diepgaande analyses uit van campagneresultaten, gebruikmakend van zowel geavanceerde analytics als andere tools om continue verbeteringen aan te brengen. Je staat in voor de permanente conversie-optimalisatie: Je ontwikkelt en implementeert strategieën om de conversieratio's te verhogen, inclusief A/B-testen, landingspagina-optimalisatie en gebruikerservaringsoptimalisatie.
  • Budgetbeheer: Je beheert het digitale advertentiebudget met precisie, waarbij je technologische oplossingen inzet om kosten te optimaliseren.
  • Certificering en Innovatie: Je blijft up-to-date met de nieuwste certificeringen in digitale marketing en zorgt voor een voortdurende ontwikkeling van je expertise in nieuwe technologieën.

Wie zoeken wij?

  • Je hebt minimaal 2-3 jaar ervaring in digitale marketing, met een focus op resultaatgedreven campagnes en conversie-optimalisatie.
  • Je hebt kennis van (technische) SEO en bent bekend met een waaier aan SEO tools.
  • Je kent iets van marketing automation platformen zoals HubSpot, Marketing Cloud, etc.
  • Je hebt ervaring met zowel banner- als programmatic advertising op strategisch en uitvoerend niveau.
  • Je beschikt over sterke analytische vaardigheden, werkt hands-on en kan complexe gegevens interpreteren.
  • Je werkt graag samen met collega’s uit verschillende domeinen en bent goed in stakeholder management.
  • Kennis van het Frans is een extra troef

Nous proposons

Bij ons kom je terecht in een extravert marketingteam waar elkaar helpen, humor en collegialiteit centraal staan.

Daarnaast bieden wij ook het volgende pakket aan;

  • Onmiddellijk vast contract bij start.
  • Marktconform salaris
  • Forfaitaire onkostenvergoeding
  • Bonussysteem op basis van teamdoelstellingen
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Wagen + tankkaart
  • Maaltijdcheques twv €7,74/gewerkte dag
  • 20 wettelijke vakantiedagen + 12 ADV-dagen + 3 extra legale verlofdagen na 6 jaar ancienniteit
  • Last but not least! Samen met je collega's vieren, doen we graag met een Kick-Off en gezellige momenten op het kantoor om successen te vieren!

Ben je nu helemaal overtuigd? Dan is het echt HET moment om op die knop te drukken!

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage