Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Dossierbeheerder

  • Brussel (Haren)
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Haren
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 206128

Jij bent servicegericht in hart en nieren. Als medewerker klantenservice met geen of wel ervaring ben jij dé persoon om bij onze opdrachtgever aan de slag te gaan. Beheers jij het franse taal en zoek jij een baan waarin je voor een langere periode aan de slag kunt gaan? Dan is dit jouw kans! Als fulltime customer service medewerker kun je rekenen op een brutosalaris tot € 2800,00 per maand(naargelang jouw ervaring) plus reiskostenvergoeding, maaltijdscheques én mogelijkheid tot telewerk. Meer weten over deze vacature? Lees snel verder en vergeet niet te solliciteren!

  • Tijdens je telefonisch contact met de klant verkrijg je al de nodige informatie van het gemelde probleeem, defect of storing.
  • Je registreert dit correct in het systeem zodat de herstellingen van de apparaten zo vlot en correct mogelijk verlopen.
  • Daarnaast verstrek je onze consumenten informatie met betrekking tot installatie, promotiecampagnes, acties, evenementen en andere diensten. 

Nous proposons

  • we bieden je een uitdagende functie met eeen mooi salarispakket.
  • een job in een mensgerichte omgeving waar veel aandacht gegeven wordt aan innovatie, digitalisering en duurzame ontwikkeling.
  • Een bedrijfskorting op de artikelen die we verkopen.

Nous demandons

  • Je bent communicatief sterk en houdt van klantencontact.
  • Als sociale kameleon beschik je over een groot inlevingsvermogen, je begrijpt de situatie en biedt hen de allerbeste oplossing.
  • Je blijft rustg en behoudt het overzicht.
  • Je hebt reeds ervaring in een klantgericht omgeving en een A2 diploma
  • Je beheerst zeer goed Nederlands, een goede beheersing frans is een troef.
  • Je kan vlot overweg met diverse pc toepassingen.

Où travaillerez vous ?

Het contactcenter van de afdeling Customer & Customerservices helpt consumenten verder met al hun vragen omtrent de huishoudtoestellen van onze eigen merken. een groot deel van de werkzaamheden richt zich tot de opvolging van mogelijke problemen, defecten of storingen van de huishoudapparatuur van onze consumenten. 

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage