Filiaalhouder
Brugge
voltijds
- Lieu
- Brugge
- Temps plein / Temps partiel
- voltijds
- Type de contrat
- tijdelijke job met optie vast
- Numéro de référence
- 237723
Een toonaangevend internationaal bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van kunststof leidingsystemen zoekt een filiaalleider! Het bedrijf draagt bij aan een duurzamere wereld door gebruik te maken van gerecycleerde en recycleerbare materialen. Actief in verschillende Europese landen, heeft het bedrijf in België een productiesite en meerdere regionale vestigingen die zorgen voor een servicegerichte toelevering aan diverse klanten in de industrie en openbare sector.
Ligt jouw ervaring en expertise in deze branche en heb je zin in een nieuwe uitdaging? Lees dan zeker verder!
Als Filiaalmanager ben je de spil van het filiaal. Je leidt een team van medewerkers en coördineert de dagelijkse operationele activiteiten. Met een klantgerichte aanpak zorg je voor een efficiënte werking van het filiaal en streef je naar optimale klanttevredenheid. Je speelt een belangrijke rol in de commerciële groei van het filiaal en het versterken van klantrelaties.
Nous proposons
- Vast contract in een uitdagende en afwisselende functie met veel autonomie.
- Voltijdse dagfunctie (40 uur) met flexibele kantooruren.
- Aantrekkelijk salarispakket inclusief extralegale voordelen zoals hospitalisatie- en groepsverzekering, maaltijd- en ecocheques.
- 32 vakantiedagen per jaar, inclusief 12 inhaalrustdagen en collectieve sluiting tijdens bouwverlof.
Nous demandons
- Leidinggevende ervaring: Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol, met bewezen successen in het aansturen van teams.
- Commerciële ervaring: Ervaring in commerciële functies, met bewezen resultaten in omzetgroei en strategieontwikkeling.
- B2B Ervaring: Minimaal 5 jaar ervaring met B2B klantcontacten, waarbij je hebt bewezen sterke klantrelaties op te bouwen.
- IT-Vaardigheden: Ervaring met MS Office; kennis van SAP is een pluspunt.
- Persoonlijke eigenschappen: Je bent een people manager met sterke communicatieve vaardigheden, klantgerichtheid en servicegerichtheid.
Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?
- Étape 1
- Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
- Étape 2
- Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
- Étape 3
- Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.
Postulez directement
Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.
Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail