Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Klantenbeheerder

  • Brussel
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Brussel
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 230229

Ben jij de gedreven professional die graag met wetgeving bezig is, een passie heeft voor administratie, graag mensen helpt en goed functioneert in een team? Dan ben jij misschien de klantenbeheerder waar we naar op zoek zijn?

Als klantenbeheerder speel je een cruciale rol in het zorgen voor een vlekkeloze verwerking van gegevens die van essentieel belang zijn voor de dossiers van zelfstandige ondernemers die bij ons sociaal verzekeringsfonds zijn aangesloten. Door de aansluiting en betaling van sociale bijdragen help je klanten rechten op te bouwen voor ziekte, invaliditeit, pensioen, en andere vormen van ondersteuning in moeilijkheden.

Verantwoordelijkheden:

  • Beheer van klantdossiers, inclusief voorbereiding, bijwerking en afsluiting.
  • Sorteren, distribueren, frankeren en registreren van briefwisseling.
  • Behandelen van e-mails en invoeren van documenten met aandacht voor lay-out.
  • Coderen en archiveren van professionele dossiers en vergaderverslagen.
  • Bijwerken van gegevens voor activiteitenopvolging zoals situatieoverzichten en resultaattabellen.
  • Klanten, leveranciers en bezoekers ontvangen en effectief oriënteren.
  • Noteren van boodschappen en vastleggen van afspraken.

Nous proposons

  • Wij bieden een stabiele werkomgeving met een vast loon, eindejaarspremie, aangevuld met een groepsverzekering, hospitalisatieverzekering en maaltijdcheques.
  • Je hebt de mogelijkheid om voltijds of 4/5 te werken, met een thuiswerkregeling na je opleidingsperiode in het kantoor te Brussel. We verwachten je 3 dagen op kantoor, maar de andere dagen mag je ervoor kiezen om vanuit huis te werken. Flexibiliteit staat centraal in ons aanbod.

Klinkt dit als de perfecte match voor jou? Laat het ons snel weten!

Nous demandons

  • Affiniteit met wetgeving.
  • Een bachelor/master diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Een goede kennis Nederlands en Frans.
  • Administratieve vaardigheden.
  • Klantgericht met sterke communicatieve vaardigheden.
  • Teamspeler met analytisch denkvermogen.
  • Flexibel, verantwoordelijk en resultaatgericht.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage