Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Loketbediende

  • Dadizele
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Dadizele
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 231917

Ben jij een enthousiaste en veelzijdige administratieve kracht die houdt van afwisseling en graag bijdraagt aan een vlotte werking van de logistieke afdeling? Dan is deze voltijdse functie iets voor jou!
In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratieve ondersteuning van het logistieke team. We zoeken iemand die van aanpakken weet, altijd een glimlach klaar heeft, en goed kan communiceren met collega's, chauffeurs, leveranciers en klanten.

Waag jet kans en solliciteer nu!

Als loketbediende / order administrator ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van inkoop-, klanten- en retourorders voor een specifieke groep leveranciers.

  • Je fungeert als het vaste aanspreekpunt en zorgt ervoor dat de klantenorders, leveringsplanning en retourprocessen nauwgezet worden opgevolgd.
  • Daarnaast informeer je de winkelmedewerkers over de leverdata van lopende inkooporders, zodat zij steeds tijdig op de hoogte zijn van aankomende leveringen.
  • Om een vlot logistiek proces te garanderen, stem je leveringen en volumes optimaal af met het magazijnteam, zodat de bezetting efficiënt wordt geregeld.
  • Ook beheer je het verdelen en ontvangen van scantoestellen voor vertegenwoordigers en winkelmedewerkers en zorg je ervoor dat dit proces nauwkeurig verloopt.
  • Tot slot ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van zowel vertegenwoordigers als winkelmedewerkers, waarbij je snelle en efficiënte ondersteuning biedt.

Een leuke allround functie dus waarbij je in contact komt met verschillende collega's, klanten en leveranciers. 

Nous proposons

Wat mag je verwachten van deze uitdagende functie?

  • Je komt in een bloeiend en groeiende organisatie, waar je de kans krijgt om een cruciale rol te spelen in het orderbeheer en logistieke proces.
  • Floralux biedt een dynamische werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei.
  • Je mag rekenen op een aangename work-life balance met 32 vakentiedagen, flexibele werkuren en eventueel telewerk.
  • Loonpakket is bespreekbaar. 

Nous demandons

Wie zoeken wij - naast de eigenschap van enthousiasme spring-in'veld?

  • Je bent nauwkeurig en georganiseerd, met een scherp oog voor detail.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en kunt goed schakelen tussen verschillende afdelingen.
  • Je bent oplossingsgericht en proactief, met een sterke focus op klanttevredenheid.
  • Je kunt goed omgaan met verantwoordelijkheden en hebt een flexibele instelling.
  • Ervaring met een EPR systeem en Excel 
  • Je hebt een goede beheersing van Nederlands en Frans (mondeling en schriftelijk). Engels is een pluspunt. 
  • Où travaillerez vous ?

    Onze klant is een gerenommeerd bedrijf die al generaties lang gekend is in de decoratie- en plantensector.

    Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

    • Étape 1
    • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
    • Étape 2
    • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
    • Étape 3
    • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

    Postulez directement

    Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

    Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
    Le numéro de téléphone saisi est invalide
    info icon
    Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
    Offres d'emploi par secteur ou par ville
    Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage