Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Medewerker commerciële binnendienst

  • Menen
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Menen
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 211502

Je werkt voor een zéér stabiel bedrijf in Menen waar je terecht komt  in een firma waar respect en een cultuur van teamwork hoog in het vaandel worden gedragen.

Je takenpakket bestaat uit volgende:

  • Je registreert en volgt inkoop- en verkoopgegevens op in opdracht van enkele commerciëlen om een goede verwerkingsflow van het order te garanderen.

  • Je bereidt offertes voor en je volgt deze op.

  • Je volgt de facturatie van orders op om een correcte en tijdige betaling te garanderen.

  • Je fungeert als eerste aanspreekpunt voor klanten, leveranciers, interne diensten en overheden.

  • Je optimaliseert de administratieve flow.

  • Je neemt deel aan het ISO-proces (kwaliteit en/of milieu): past de voorschriften toe en je werkt mee om deze up to date te houden.

Nous proposons

  • Je werkt voltijds of 4/5.

  • Je krijgt een markconform loon, aangevuld met maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering en een groepsverzekering

  • Je komt terecht bij een stabiele en steeds groeiende werkgever waar respect en een cultuur van teamwork hoog in het vaandel worden gedragen.

  • Door bijscholing en opleiding kan je jezelf verder ontplooien. In samenspraak met de commercieel directeur worden extra taken toegevoegd aan je takenpakket om je job boeiend te blijven houden.

Nous demandons


  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma office- of businessmanagement

  • Je spreekt en schrijft heel goed Nederlands, Frans en Engels. Duits is een mooie plus.

  • Je hebt een digitale mindset. Excel kent weinig geheimen voor jou.

  • Je bent klantgericht en communicatief sterk.

  • Je kan goed omgaan met cijfermatige details en werkt nauwkeurig.

  • Je werkt graag gestructureerd terwijl je je toch kan aanpassen aan veranderende situaties.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage