Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Station Manager

  • OOSTENDE
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Oostende
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Tijdelijke job met optie vast
  • Numéro de référence
  • 223381

Heb je al altijd een passie gehad om aan de slag te gaan in de luchtvaart? 

Ben jij , communicatief in Nederlands, Frans en Engels?

Wil je in een internationale omgeving op de luchthaven werken? 

Ervaring met het leiden van een team en beschik je over een goede portie gevoel voor verantwoordelijkheid.


Aarzel dan niet om ons te contacteren! 

  • Als manager zorg je ervoor dat alles soepel verloopt bij en onderhoud je contacten met belangrijke mensen, zowel binnen als buiten het bedrijf.
  • Je bent verantwoordelijk voor de algehele prestaties van het station tijdens de shift, zoals op tijd werken, goede klantenservice, en veiligheid.
  • Je houdt toezicht op de planningen van Ground Ops en zorgt ervoor dat externe leveranciers zich aan de regels van TUI houden en verbeterplannen uitvoeren als dat nodig is.
  • Je stuurt het team aan dat zelf de afhandeling verzorgt, met focus op hun prestaties, ontwikkeling en welzijn.
  • Je beheert grondafhandelaars en servicepartners tijdens de live-operatie, als dat nodig is.
  • Je helpt bij het opzetten en uitvoeren van de strategie voor lange termijn prestaties op de luchthaven..
  • Je ondersteunt andere luchthavens en delen van de operatie als dat nodig is.
  • Je signaleert en communiceert gebieden waar verbeteringen mogelijk zijn.
  • Je start en beheert het noodplan van TUI in geval van een crisis.
  • Je zorgt ervoor dat de veiligheids- en beveiligingsnormen worden nageleefd.
  • Je rapporteert problemen aan de juiste afdelingen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het leveren van een uitstekende en consistente ervaring voor de klant.
  • Je bouwt productieve relaties op met luchthavenexploitanten, controleautoriteiten en leveranciers om waarde te creëren voor dit bedrijf.
  • Je neemt deel aan het oproeprooster en helpt bij het uitvoeren van het noodplan van het station.
  • Nous proposons

    Wat mag je verwachten?

    • Een leuke werkomgeving
    • Aantrekkelijk loon
    • Interne & externe opleidingen
    • Mogelijkheid op een vast contract 
    • Personeelsvoordelen op reizen
    • Life Long Learning zowel online als offline

    Nous demandons

  • Een zeer gemotiveerd persoon met een sterke wens om te leren, te groeien en leiderschapsvaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Ervaring in de luchtvaart, luchtvaartmaatschappijen, grondafhandeling, leveranciersbeheer of teammanagement is een pluspunt.
  • Iemand die logisch kan denken, nieuwe ideeën kan bedenken en deze met vertrouwen kan uitvoeren.
  • Een uitstekende communicator die gemakkelijk complexe ideeën en instructies kan uitleggen.
  • In staat om constante ontwikkeling en betrokkenheid te bevorderen, en goed functioneert in een snelle werkomgeving.
  • Bewezen vaardigheid in het gebruik van analytische tools om prestaties te verbeteren.
  • Goede beheersing van zakelijk Engels (zowel geschreven als gesproken), en het spreken van Nederlands en Frans is vereist.
  • Ervaring met het succesvol managen en afronden van projecten of productimplementaties.
  • Sterke vaardigheden in probleemoplossing en procesverbetering, in lijn met de TUI-waarden.
  • In staat om een veilige en conforme operatie te leiden in een luchtvaartomgeving, met kennis van risicobeheer, toezicht en menselijke factoren.
  • De Station Manager werkt in Oostende en is verantwoordelijk voor één luchthaven. Flexibiliteit in werkuren is nodig om operationele problemen op te lossen en deel te nemen aan het oproeprooster, inclusief diensten in het weekend en op feestdagen.
  • Où travaillerez vous ?

    Je komt terecht bij een zeer gekende speler in de luchtvaart.

    Al is het een zeer groot bedrijf, het teamgevoel zit hier zeker goed ! 

    Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

    • Étape 1
    • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
    • Étape 2
    • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
    • Étape 3
    • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

    Postulez directement

    Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

    Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
    Le numéro de téléphone saisi est invalide
    info icon
    Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
    Offres d'emploi par secteur ou par ville
    Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage