Postulez maintenant
  1. Homepage
  2. emplois
  3. emploi

Teamlead Customer Service (facturatie)

  • Gent
  • voltijds
Postulez maintenant
Allez directement vers :
  • Lieu
  • Gent
  • Temps plein / Temps partiel
  • voltijds
  • Type de contrat
  • Vaste job
  • Numéro de référence
  • 211399

Ben jij een gedreven professional die uitblinkt in het leiden van teams en het beheersen van complexe facturatieprocessen?

Heb je een scherp analytisch vermogen, gecombineerd met sterke leiderschapsvaardigheden?

Dan hebben wij een uitdagende kans voor jou als Teamleider Customer Service (Facturatie)

In deze rol leid je een klein, maar dynamisch team van vijf personen, waarbij je niet alleen de leiding neemt, maar ook actief deelneemt aan de operationele taken. Je bent een meewerkend teamlid dat veranderingen moeiteloos kan implementeren en problemen vooruit kan zien. Als expert in change management en probleemoplossing ben je in staat om complexe uitdagingen aan te pakken en het beste uit je team te halen.

Als jij de complexiteit van processen omarmt en de drive hebt om je te verdiepen in de materie, dan ben jij de persoon die we zoeken.

  • Je maakt en bewaakt de operationele planning voor het team, volgt de tijdige, klantgerichte en kwaliteitsvolle dienstverlening op. Op regelmatige basis neem je steekproeven van het uitgevoerde werk, bespreekt het resultaat en stuurt bij waar nodig.
  • Dagelijks start je met een blik op de work-in-progress van je team, je gaat na of alle medewerkers vlot zijn opgestart. Je bent bereikbaar voor je medewerkers, zodat zij met dringende vragen bij je terecht kunnen.
  • Als proceseigenaar bouw je expertise op rond één of meerdere processen binnen de Klantendiensten. Je identificeert verbetermogelijkheden in deze processen, stelt oplossingen voor en zorgt voor de aanpassing of opmaak van heldere procedures, inclusief het opleiden van medewerkers. 
  • Veranderingen zijn eigen aan de klantendienst (wetgeving, ERP-systeem, processen,…). Als teamverantwoordelijke zorg je dat je hierin mee bent (o.a. mee testen) en dat deze worden gedragen door je team. Je escaleert tijdig als je zaken opmerkt die niet lopen zoals het hoort.
  • Je werkt mee in de dagelijkse behandeling van (moeilijke) dossiers. Door je sterke analytische vaardigheden, weet je vlot je team te begeleiden bij de behandeling van uiteenlopende dossiers handelend over niet-standaard verbruiken.
  • Je motiveert en ondersteunt medewerkers om de hen toegewezen taken tijdig en kwaliteitsvol af te werken.
  • Je maakt resultaten bespreekbaar en geeft opbouwende feedback over geleverde (team)prestaties.
  • Je fungeert als aanspreekpunt voor medewerkers en zorgt voor informatiedoorstroming naar het team.
  • Je stimuleert het meedenken van de medewerkers om onze werking te verbeteren en geeft hen ook een (ambassadeurs- of expert-) rol in projecten, optimalisaties,…
  • Je detecteert en bespreekt opleidingsnoden van medewerkers, inclusief de actuele procedurematige kennis.
  • Je werkt loyaal samen met de collega-teamverantwoordelijken van de klantendienst, maar ook met andere diensten en werkt mee aan de ontwikkeling en/of verbetering van (crossdepartementale) werkmethodes en –procedures.
  • Je neemt deel aan overleg en coördinatievergaderingen om informatie en ervaring uit te wisselen.
  • Je vertegenwoordigt onze organisatie op adequate wijze bij onze stakeholders.

Nous proposons

Je vindt bij ons een uitdagende job met de nodige opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden én een mooie balans werk-privé. We bieden een contract van onbepaalde duur. Indien deze functie in de toekomst in aanmerking komt voor statutarisering, kan een contractuele aanwerving in deze functie leiden tot een statutaire benoeming. 

De plaats van tewerkstelling is Gent.

Naast het loon bieden we ook diverse extralegale voordelen: maaltijdcheques (€8 per dag), een hospitalisatieverzekering, tussenkomst voor milieuvriendelijk woon-werkverkeer, mogelijkheid tot bedrijfsfiets of -wagen, tussenkomst internetabonnement, diverse premies en kortingen, compensatie van overuren in verlof, een uurrooster van 40u/week met flexibele uurregeling, mogelijkheid tot telewerk…

Nous demandons

  • Je bezit een Master-diploma.
  • Via een succesvolle ervaring binnen een klantendienst of back-office, heb je het nodige inzicht verworven om je snel te kunnen inwerken in de complexe administratieve processen.
  • Je hebt tevens minimum 2 jaar ervaring in een coördinerende of leidinggevende rol.
  • Je kan vlot werken met de courante MS Office software. Ervaring met een ERP-pakket is een pluspunt. 

Où travaillerez vous ?

Als Teamlead beheers je het facturatieproces door en door. Zo leer je de wetgeving kennen, heb je een overzicht hoe Farys meterstanden ontvangt en verwerkt, ken je de verwerking in SAP CRM en werk je mee aan nieuwe projecten (vb. digitale watermeter in het facturatieproces). Je staat garant voor de vlotte afhandeling van klantvragen en gaat actief op zoek naar verbeteringen in de klantprocessen (vb. verhogen van digitale facturatie, optimaliseren klantcommunicatie en verwerkingstijden dossiers, samenwerking front- en back-office en andere departementen,…). Daarnaast ben je, samen met je collega, proceseigenaar van Facturatie: samen met deze persoon zorg je voor het aanpassen van de procedures en het ondersteunen van de medewerkers op vlak van facturatieprocessen.

Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?

  • Étape 1
  • Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
  • Étape 2
  • Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
  • Étape 3
  • Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.

Postulez directement

Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.

Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail
Le numéro de téléphone saisi est invalide
info icon
Un seul fichier. Limite de 2 Mo. Types autorisés : odf, pdf, doc, docx, pages.
Behaalde je een master diploma? *
Offres d'emploi par secteur ou par ville
Privacy Statement Politiques du Cookies Numméros d’agrément Homepage