Allez directement vers :
- Lieu
- ANTWERPEN
- Temps plein / Temps partiel
- voltijds
- Type de contrat
- Tijdelijke job met optie vast
- Numéro de référence
- 207261
Ben je een kei in communicatie en klantencontact? Bovendien een technische achtergrond? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je taak bestaat uit het ondersteunen van het customer service team bij de administratie, klantontwikkelingen en het opvolgen van prospects op basis van de toegewezen klanten.
- Opvolgen van leveringen en technische offertes (opmaak, realisatie, etc).
- Verzamelen en inventariseren van de benodigde informatie voor de vraag van de klant
- Onderhouden van klantencontacten door het bewaken van het offerteproces en de kwaliteit
- Beheren van de relaties met de product centers en leveranciers
- Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van klantverzoeken van het salesteam
- Je bent op de hoogte van klantontwikkelingen, het opvolgen van prospects op basis van de toegewezen klanten
- Je draagt leads over aan de betreffende key accountmanager; in overleg met hen beoordelen van de klantaanvraag, op basis van haalbaarheid, kredietwaardigheid en expertise in conforme commerciƫle afspraken;
- Je gaat verzamelt en inventariseert de benodigde informatie voor de klantaanvraag;
- Je stelt facturen op en houdt de controle van de marges goed in de gaten;
- Je behoudt effectieve en tijdige communicatie met klanten via telefoon en/of e-mail;
- Je verzamelt informatie met betrekking tot verloren orders;
- Je bewaakt het offerteproces op reactietijd, kwaliteit en klantvriendelijkheid
Nous proposons
Wij bieden je:
- Een boeiende functie binnen een dynamisch bedrijf waar elk goed initiatief de volle aandacht krijgt
- Een job in een gezond en sterk internationaal georiƫnteerde organisatie
- Een fulltime functie
- Een aantrekkelijke verloning volgens ervaring
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer
- Werkuren tussen 8u en 18u van maandag tem vrijdag
Nous demandons
- Een communicatief sterk persoon met een technische achtergrond
- Een goede beheersing van het Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent in staat om het kantoor in Antwerpen te bereiken
- Je hebt enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie
- ervaring met ERP systemen
Comment se déroule le processus de sélection via Agilitas ?
- Étape 1
- Sur la base de votre candidature en ligne, nous déterminons si vous correspondez à notre client et au poste vacant.
- Étape 2
- Y a-t-il un match ? Alors nous vous invitons à un entretien pour mieux nous connaître.
- Étape 3
- Préparez-vous ! Nous vous présentons à notre client. Si le courant passe également de son côté, vous saurez rapidement quand vous pourrez commencer.
Postulez directement
Nos offres d'emploi sont ouvertes à tout le monde, sans distinction d'âge, de sexe, d'origine ou d'handicap.
Vous n'avez pas votre CV sous la main ? Postulez plus tard par e-mail