- Homepage
- Over Agilitas
- Werken bij Agilitas
- Werken als Consulent Dienstencheques
Werken als Consulent Dienstencheques
VacaturesWerken als consulent dienstencheques
"Het is echt een goeie, altijd in de weer!” Dat gevleugelde antwoord klinkt bij de consulent dienstencheques als muziek in de oren. Waarom? Omdat het betekent dat hij/zij de ideale match gevonden heeft tussen klant en huishoudhulp. Klaar om het gezicht van Agilitas Home te worden?
De consulent dienstencheques vindt dé match tussen huis en huishoudhulp
- Je staat in voor de screening, selectie, rekrutering en planning van huishoudhulpen.
- Je bent de manager van een gedreven team.
- Je beantwoordt vragen van klanten én medewerkers en zoekt snel en efficiënt oplossingen.
- Je volgt de dossiers op de voet.
- Is er een probleem? Dan ben jij coach en geef je feedback.
What it takes
- Je bent een uitstekende planner én coach
- Je bent niet vies van een stevige portie administratief werk
- Een sloddervos? Dat staat niet op je visitekaartje
- Problem solving? Je bent ervoor in de wieg gelegd
- Met het nodige gevoel communiceren is helemaal jouw ding
Je carrière bij Agilitas Home
Stilstaan is achteruitgaan, toch? Zo denkt jouw werkgever er ook over. Je gaat aan de slag bij een HR-specialist met jaren ervaring in huishoudhulp, die continu wil verbeteren en de woorden groei en innovatie in drukletters boven de deur heeft hangen. Een bedrijf dat initiatief nemen een must vindt en waarin je de ruimte krijgt om jezelf te blijven ontwikkelen. En de collega’s? Out-of-the-box-denkers die een persoonlijke aanpak hanteren en samen met jou elke dag opnieuw toegevoegde waarde creëren voor klanten en huishoudhulpen.
We bieden nog veel meer kansen! Misschien zijn ook deze jobs iets voor jou?