Onze huishoudhulpen zijn goed opgeleid en worden ondersteund door een team van experten. Jouw ervaren consulent is je aanspreekpunt dat zorgt voor correcte, administratieve ondersteuning, een goede planning en vervangingen als je huishoudhulp afwezig is. Bij Agilitas Home betaal je met dienstencheques; zo betaal je enkel voor gepresteerde uren. Heel eenvoudig en steeds transparant.
Hoe maken wij het verschil?
Respect staat centraal. Niet enkel naar onze collega’s, maar zeker ook naar jou. We onderhouden graag een persoonlijk contact met jou, waarbij eerlijke en duidelijke communicatie centraal staat.
Jouw voordelen
- Ervaren en goed opgeleide huishoudhulpen en strijk(st)ers
- Correcte planning en administratie
- Open communicatie
- Bonussysteem waar je makkelijk van meegeniet
- Eenvoudig betalen met dienstencheques (€7,20/u na fiscale aftrek)
- Geen variabele kosten – 1 vaste, jaarlijkse dossierkost
- 51 kantoren waardoor we steeds dichtbij zijn
Hoe gaan wij te werk?
Begeleiding en opleiding van jouw huishoudhulp
Nieuwe huishoudhulpen en / of strijk(st)ers krijgen steeds een opleidingstraject aangeboden waarin alle kneepjes van het vak aangeleerd worden. Denk maar aan onze opleidingen poetstechnieken, veiligheid, assertiviteit, EHBO, … Zo hebben zij in no time de nodige kennis aangeleerd om jouw huis te laten blinken.
Ervaren huishoudhulpen en / of strijk(st)er kunnen steeds kiezen voor vervolgopleidingen om hun kennis bij te schaven.
Tijdens deze opleidingen krijgen onze collega’s alle benodigde materialen ter plaatse ter beschikking om de kennis in de praktijk om te zetten.
Persoonlijke aanpak
Een juiste en eerlijke communicatie zorgt ervoor dat we een persoonlijke aanpak garanderen. Niet enkel in de dagelijkse werking maar ook driemaandelijks krijg jij als klant het laatste nieuws te horen via onze nieuwsbrief en zorgen we bij elke verandering dat je persoonlijk op de hoogte wordt gesteld.
Gedegen interne collega’s voor een betere service
Binnen Agilitas Home hechten wij er heel veel waarde aan dat wij onze klanten persoonlijk kennen. Het is van groot belang dat onze consulenten hun klanten kennen en weten wat de noden zijn. Onze consulenten staan hierdoor garant voor een snelle en kwalitatieve dienstverlening. Zowel jij als jouw huishoudhulp kunnen steeds bij de vaste consulent terecht. Onze consulenten worden regelmatig ondergedompeld in specifieke opleidingen om steeds op de hoogte te blijven en jou correct te informeren.
Digitale ondersteuning
Bij Agilitas Home beschikken we over heel wat digitale tools die het voor jou als klant heel wat makkelijker maken. Dienstencheques digitaal verwerken, een snelle zoekmachine om jou op heel korte termijn vervanging aan te bieden,… Want ook digitaal staan wij dichtbij klaar voor jou.
Transparantie in kosten
Bij Agilitas Home hanteren wij steeds de nodige transparantie. Zo factureren wij 1 vast bedrag als dossierkost. Deze dossierkost omvat alle administratie kosten.
Onze dossierkost bedraagt €90 op jaarbasis. Je hebt de optie om die dossierkost jaarlijks te betalen, maar kan ook voor een maandelijkse betaling kiezen. Op maandbasis betaal je via domiciliëring €7,50 per maand. Het voordeel van de domiciliëringsopdracht is dat je enkel betaalt als jouw huishoudhulp effectief gewerkt heeft. Als jouw huishoudhulp in januari niet gewerkt heeft, betaal jij in februari geen dossierkost.